Uitleg conditionele trainingen

Alle lessen duren 55 minuten, behalve als het anders vermeldt is!

Boks-Fit = Een uitdagende training waar je helemaal uit je dak kan gaan. Even lekker rammen op bokszakken en pads naast andere boks gerelateerde oefeningen. Zeer geschikt voor afvallen en conditie/spier opbouw met een goed gevoel als resultaat. Ook voor Kids

Body Boost = Intervaltraining om conditie en kracht op te bouwen. Een echte uitdaging.

Body Workout = Een circuittraining in groepsverband met behulp van cardioapparaten, krachttoestellen en losse materialen. Conditie- en krachttraining voor het hele lichaam. Ook seniorengroepen voor dames en heren.

Condi-yo = Condi= conditie en yo = yoga (afgeleid van Tacoyo) dit is een intervaltraining. Een stevige conditie training afgewisseld met yoga en meditatie. Duur 1 uur en 15 minuten

Dance & Zumba  = Reggaeton, streetdance, salsa, tae-bo, mambo, cumbia, disco, samba, tango, hip-hop, rumba, cha cha cha,quebradita, jazzdance, african dance, rumba, bhangra, merengue, soca, house oftewel:
Every Body Dance Now!
Dance is fun and everbody can dance! Van deze cardio workout word je ontzettend vrolijk en krijg je nieuwe energie. De les is toegankelijk voor iedereen en is ontzettend afwisselend. Van latin tot streetdance en van disco tot african dance, er is voor ieder wat wils. De choreografieën zijn leuk maar niet te ingewikkeld, je kunt eigenlijk zo mee doen! Een uurtje Dance& Zumba voelt als een stapavond maar dan vele malen gezonder.

Heeren Fit = Een circuittraining in groepsverband met behulp van cardioapparaten, krachttoestellen en losse materialen. Conditie- en krachttraining voor het hele lichaam.

Jumping Fitness = Jumping Fitness is een dynamische conditietraining waarbij jezelf de intensiteit van de bewegingen kunt bepalen. De training wordt uitgevoerd op speciale trampolines. Het is geschikt voor jong en oud en voor ieder niveau. Door de elastische vering van de trampoline worden de gewrichten ontzien, maar verbrand je drie keer zoveel calorieën als tijdens het joggen. Jumping Fitness is o.a goed voor uithoudingsvermogen, spierkracht, afvallen, tegen osteoporose en tegen incontinentie. (Niet geschikt voor zwangeren en mensen met hartklachten!!)

Pump & Spinn = 30 minuten krachttraining met behulp van gewichten. Daarna kan men de training vervolgen in de spinningles.

Spinning = Indoor fietstraining met opzwepende muziek + buikspieroefeningen.

Steps = Vlotte opstaptraining op muziek + buikspieroefeningen.

Streetdance = Leuke swingende training met coole moves voor kids 4 t/m 14 jaar met de nieuwste muziek.

 

 

Menu Title