Uitleg Body & Mind groepstraining

Condi-yo = Condi= conditie en yo = yoga (afgeleid van Tacoyo) dit is een intervaltraining. Een stevige conditie training afgewisseld met yoga en meditatie. Duur 1 uur en 15 minuten

Fitness Bal
Rustige vorm van training voor stretch, balans en conditie/krachtoefeningen met behulp van een Swiss Ball voor romp, buik, borst, billen en benen. Duur 55 minuten

Power Yoga
Rustige vorm van training voor: balans, kracht, souplesse, stretching en meditatie. Duur 55 minuten

Pilates
Met Pilates verbeter je je kracht, flexibiliteit en balans. Je ontwikkelt lange en sterke spieren en je versterkt je innerlijke core om je wervelkolom te ondersteunen. Je krijgt dus spieren met lange elegante vormen. Duur 55 minuten

Stretch en Relax (Yin Yoga)
Stretch en relax zegt het al; een uur vol met intensieve stretch van de spieren en ontspanningsoefeningen. Deze les kan ook gekoppeld worden aan de Yin Yoga. Dit is een rustige variant van yoga waar nadruk wordt gelegd op passieve houdingen welke lang worden vastgehouden. Zo kan het stugge bindweefsel losser worden gemaakt. Op plekken waar veel bindweefsel zit krijgen we vaak het snelste last van klachten zoals de onderrug bijvoorbeeld. Door dit op te rekken komt er meer doorstroming in het lichaam en meer mobiliteit in de gewrichten. Zo loop je lekker los en ontspannen de les uit. Duur 55 minuten

 


 

 

Menu Title